سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازی زیبا و فکری علاالدین و چراغ جادو

نظر

شما در دنیای سحر و جادو همراه با غول چراغ جادو سفرتان را آغاز میکنید برای پیدا کردن شاهزاده خانم و همینطور کسب ثروت و قدرت.بازی سبک فکری و معمایی دارد و باید ابزاها و لوازم مورد نظر رو در تصویر پیدا کنید.دارای مراحل مختلف و زیبا در محیط های تخیلی و گنجها باید جستجوگر باشید تا مراحل را یکی پس از دیگری بگزرانید و به ثروت و مال و شکوه دست یابید و در اخر به شاهزاده خانم برسید.

 

aladin بازی زیبا و فکری علاالدین و چراغ جادو   Lamp of Aladdin Final

 

password بازی زیبا و فکری علاالدین و چراغ جادو   Lamp of Aladdin Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبا و فکری علاالدین و چراغ جادو   Lamp of Aladdin Finalلینک دانلود – 113.2 مگابایت | لینک کمکی

 



بازی جدید و هیجان انگیز شترمرغ دونده

نظر

 بازی زیبا و هیجانی شترمرغ دونده. یک بازی هیجانی و سرعتی برای کسانی که دوست دارند با یک شترمرغ مانند میگ میگ خودمان تخته گاز بروند! بازی مسابقه ای میباشد و شما باید با همه مسابقه بدهید و پیروز شوید. در مسابقه میتوانید انواع جوایز و تخم مرغ نیز جمع کنید و امتیاز خودتان را بالا ببرید. بازی گرافیک خوبی دارد و بسیار هیجانی و کمدی میباشد!

 

ostrich بازی جدید و هیجان انگیز شترمرغ دونده   Ostrich Runners 2010

 

password بازی جدید و هیجان انگیز شترمرغ دونده   Ostrich Runners 2010پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی جدید و هیجان انگیز شترمرغ دونده   Ostrich Runners 2010لینک دانلود – 135.1 مگابایت | لینک کمکی

 



بازی Jurassic Park: Operation Genesis

نظر

ازی Jurassic Park: Operation Genesis یک بازی لذت بخش است که با برخورداری از یک موتور گرافیکی جذاب و مشخصه های منحصر به فرد , کاربران را شگفت زده خواهد کرد. موتور گرافیکی این بازی قادر است تا با ایجاد تصاویری عالی از محیط آن که در یک جزیره گرمسیری اتفاق می افتد عمل ساخت تصاویر گرافیکی را به نحو احسن انجام دهد. مدل دایناسورها آنقدر خوب و واقعی طراحی شده اند که نه تنها بازیکنان آن را تحسین خواهند کرد، بلکه کسانی هم که اطلاعات کمی از زیست شناسی دارند تنها با یک نگاه ساده میتوانند تفاوت بین دوگونه Brachiosaurus و Camarasaurus (که با نام Brontosaurus هم شناخته میشود) را به راحتی متوجه شوند (تفاوت بین دو گونه شبیه به هم).
همچنین مدل ها به صورت برجسته طراحی شده اند که اینکار نیز به خوبی صورت گرفته. به طور مثال تفاوت بین گونه دایناسور کوچک Velociraptors و گونه Tyrannosaurs که دایناسوری بلند قامت است به خوبی قابل مشاهده است. جلوه های آب و هوایی مانند بارش باران، وزش باد، ایجاد رعد و برق و طوفان های شدید به زیبایی خلق شده اند که در سرتاسر بازی با آنها روبرو خواهید بود. موتور بازی به شما این امکان را میدهد تا با برخورداری از یک میدان دید وسیع و امکان بزرگنمایی تصویر قادر به چرخش آن و دیدن صحنه مورد نظر از هر طرف که مایل هستید باشید. با این حساب شما قادر خواهید بود تا با عوض کردن میدان دیدتان به یک دایناسور نزدیک شوید و یا با فاصله گرفتن از آن به یک میدان دید وسیع تر دست پیدا کنید. این قابلیت به شما امکان میدهد تا با سنجش نقطه مورد نظر به راحتی مکان مناسب را یافته و پارک بهتری بسازید. بهرحال بازی Operation Genesis جلوه های ویژه دیگری هم دارد. مانند انعکاس تصویر در آب که به گمان ما میتواند ارتباط مستقیم با پیشرفته تر شدن بازی داشته باشد.

 

jurrassic بازی استراتژیک و جذاب Jurassic Park Operation Genesis

 

تنظیمات گرافیکی فعال شده اند. خوشبختانه علیرغم متوسط بودن امکانات سه بعدی بازی سطح کلی گرافیک آن بسیار خوب است. مخصوصا اگر به این مسئله توجه کنیم که هنوز بازی های کامپیوتری که در زمینه حیات دایناسورها ساخته شده اند خیلی دلچسب نیستند.
کسی که مشغول بازی Operation Genesis است میتواند به اطراف سر بزند تا یک پارک پر از دایناسور برای بازدیدکنندگان ایجاد کند. بازی مراحل مختلفی را برای شما آماده کرده است. در ابتدا باید حصاری ایجاد کنید که برای نگهداری دایناسورها و همچنین حضور بازدید کنندگان محل امنی باشد. برای ایمن نگاه داشتن پارک خود باید با استفاده از وسایل مختلف حصار الکتریکی ایجاد کنید. دوربین های امنیتی تعبیه کنید و همیچنین به فکر استفاده از نگهبانان و تفنگداران خبره باشید. طوفان و دایناسورهای وحشی میتوانند از حصارها عبور کرده و حتی باعث خرابی ساختمان ها شوند. ولی خوشبختانه نقشه موجود در بازی به شما این امکان را میدهد تا به آسانی استحکامات دفاعی تان را بررسی کرده و با یافتن این نقاط ضعف آنها را پوشش دهید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:
کارت گرافیک: 32 مگابایت
حافظه جانبی: 256 مگابایت
پردازنده: پنتیوم 3 یا بالاتر

 

password بازی استراتژیک و جذاب Jurassic Park Operation Genesisپسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی استراتژیک و جذاب Jurassic Park Operation Genesisلینک دانلود – 67 مگابایت | لینک کمکی

 



بازی ماجرایی Lara Gates: The Lost Talisman برای کامپیوتر

نظر

 

Lara Gates: The Lost Talisman یک بازی داستانی بسیار زیبا و دیدنی می باشد که شما باید اشیا گمشده در بازی را پیدا کرده و به روند پیشرفت بازی کمک نمایید. قطعه ای از طلسم باستانی گم شده است که Lara Gates شخصیت این بازی قبل از این که دیر شود باید این قطعه را پیدا کند… بازی دارای داستان و گرافیک بسیار جالبی می باشد. امیدواریم بازی بسیار زیبای Lara Gates: The Lost Talisman مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود. 

 

Lara Gates The Lost Talisman بازی ماجرایی Lara Gates: The Lost Talisman برای PC

 

 

 

password بازی ماجرایی Lara Gates: The Lost Talisman برای PCپسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی ماجرایی Lara Gates: The Lost Talisman برای PC لینک دانلود – 149 مگابایت | لینک کمکی



دانلود بازی جذاب انگری برد

نظر

دانلود ورژن جدید بازی محبوب و پر طرفدار Angry Birds Seasons v2.1.0 . به همراه کرک جهت فول ورژن کردن بازی.

تصاویری از محیط بازی و دانلود در ادامه

 

تصاویری از محیط بازی:

لینک دانلود از سرور hipfile:

http://hipfile.com/g9sgtu5h6jk4/Angry.Birds.Seasons.v2.1.0.cracked_p30bestdl.net.rar.html

لینک دانلود از سرور  vistaupload :

http://vistaupload.com/nmxe5bmo51k8