سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Acme Photo ScreenSaver Maker 3.21

نظر

WONDERSHARE RAPID E-LEARNING SUITE PRO یکی از کامل ترین مجموعه نرم افزارهایی است که توانایی ساخت بهترین و جالب ترین فیلم های آموزشی یا همان مجموعه های E-LEARNING را دارد ؛ این مجموعه که 4 نرم افزار آموزشی جداگانه را در خود جای داده است با کمی سلیقه از سوی سازنده فیلم ها می تواند جذاب ترین آموزش های الکترونیکی را پدید آورد. ساخت فیلم های آموزشی ، ساخت امتحانات آنلاین و الکترونیکی ، مدیریت ویدئو ها و تبدیل اسلایدشو های POWERPOINT به فیلم های فلش ، 4 نرم افزاری هستند که در این مجموعه کامل جای گرفته اند.


]]>

اسکرین سیور جذاب و با کیفیت بسیار بالا، از تصاویر طبیعت

نظر

SKYPE یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان است که امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری به صورت رایگان از طریق اینترنت را فراهم میسازد. این برنامه با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت زیادی در بین کاربران اینترنتی ایجاد نموده است. از قابلیت های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد: - قابلیت ارتباط های تصویری جهت مشاهده مستقیم مخاطب از طریق WEBCAM - کیفیت بالای صدا حتی در صورت پائین بود سرعت اینترنت - داشتن FIREWALL قدرتمند به منظور برقراری ارتباط امن تر - سازگاری کامل با ویندوز های 2000 , XP , ویندوز ویستا - امکان ایجاد کنفرانس های صوتی - قابلیت ارسال SMS


]]>

Greeting Card Builder 2.3.0.2678

نظر

نرم افزار BULK FOLDERS CREATOR ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت تعداد زیادی فولدر به صورت اتوماتیک می باشد. شما می توانید توسط این نرم افزار تعداد زیادی فولدر را در زمان تعیین شده بسازید. همچنین می توانید به مراحل قبلی برگردید و عملیات هایی که انجام داده اید را کنسل نمایید. ساخت پوشع ها با نام یا زمین، برگشت به مرحله قبل و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.


]]>

Photo Calendar Maker v1.45

نظر

ONE CLICK PRIVACY در واقع همان ابزاری است که شما به کمک آن می توانید تنها با یک کلیک حریم های خصوصی ذخیره شده بر روی سیستمتان را پاک کنید تا از دسترسی دیگران به آنها جلوگیری کنید.شما به وسیله این نرم افزار می توانید تمام فعالیتهای اینترنتی و اطلاعات شخصی و خصوصی خودتان را از روی سیستم پاک کنید.حذف سایتهای بازدید شده،کوکی ها،رمزهای عبور و غیره.


]]>

Realtek High Definition Audio Driver R2.51

نظر

نرم افزار PHOTO CALENDAR MAKER نرم افزاری است بسیار قدرتمند که توسط شرکت AMS SOFTWARE ارائه شده است. این نرم افزار قدرتمند برای ساخت تقویم های تصویری سالانه و ماهانه می باشد. با استفاده از این برنامه شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن تقویم های حرفه ای شیک و زیبا با عکس مورد نظر خود را ایجاد کنید. این نرم افزار به شما اجازه ی ایجاد صدها تقویم متنوع در سبک های بسیاری مختلف از جمله کلاسیک، مدرن، استاندارد، عاشقانه و تجاری و... را می دهد. این نرم افزار شامل بسته ی TEMPLATEهای است که توسط طراحان حرفه ای طراحی شده است و همچنین به شما اجازه می دهد تا به دلخواه هر عنصری از تقویم از جمله عنوان، فونت ها،‌پس زمینه و تعطیلات و ... را سفارشی نمایید. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار تقویم های منحصر به فرد و بی مانندی را در قالب های مختلف از تقویم های جیبی گرفته تا تقویم های دیواری را ایجاد کنید دارا بودن ویژگی های غنی، این برنامه را برنامه ای برای ایجاد تقویم های بسیار شیک و حرفه ای برای کاربران تازه کارها و حتی حرفه ای ها تبدیل کرده است.


]]>

اسکرین سیور جذاب از تصاویر دفاع مقدس

نظر

در این مجموعه 24 تصویر پس زمینه با رنگ زمینه مشکی و سفید قرار گرفته است. این تصاویر از کیفیت و شفافیت بالایی برخوردار و فرمت این مجموعه عکس ها JPG است. شما می توانید بسته به ذوق و سلیقه از این تصاویر درصفحه دسکتاپ رایانه خود استفاد نمایید، امید واریم بسته ی هدیه امروز مورد توجه شما واقع شده و اگر انتقاد یا پیشنهادی در مورد آن داشتید در باکس نظرات ما را از آن بهره مند سازید. «از داشتن تصاویری زیبا لذت ببرید»


]]>

Wondershare Rapid E-learning Suite Pro v5.6.5.8

نظر

با استفاده از این درایور می توانید کارت صوتی خود را در ویندوز نصب کرده و از حداکثر امکانات آن استفاده کنید. این درایور همین طور که از نامش پیداست برای نصب کارتهای صوتی ONBOARD از نوع REALTEK AC"97 مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر کارتهای صوتی ONBOARD از این نوع می باشند. مدل کارت صوتی خود را می توانید از روی CD یا دفترچه مادربرد یا داخل تنظیمات کارت صوتی خود ویندوز ببینید.
با نصب این درایور می توانید تنظیمات پیشرفته ای را در کارت صوتی انجام دهید و برای هر نوع موزیک یک نوع افکت یا جلوه صوتی را اعمال کنید. همچنین با نصب شدن درایور کامل کارت صوتی می توانید از امکانات چند کاناله بودن کارت صوتی خود در صورت وجود استفاده کنید.
این درایور مخصوص ویندوز ویستا و ویندوز 7 می باشد.


]]>

Nero Burn Lite 10

نظر

نرم افزار MACRO EXPRESS ابزاری قدرتمند که به کمک آن می توانید رویداد ها و حرکات موس و دستورات صفحه کلید خود را در آن ذخیره سازی نمایید تا برنامه به صورت خودکار دستورات را انجام دهد. این نرم افزار با ذخیره سازی و اجرای دستورات به کاربران کمک می کند تا از انجام کارهای تکراری خودداری کنند. این نرم افزار همچنین قادر است تا برای انجام هر کاری یک HOT KEY بسازد. بدین ترتیب می توانید تنها با فشار دادن دو یا چند دکمه کیبورد، به هدف خود برسید. به طور مثال با انتخاب یک HOT KEY می توانید به جای اینکه برای رفتن به آدرس اینترنتی محبوبتان چندین کار مختلف نظیر باز کردن مرورگر وب، تایپ آدرس و زدن دکمه اینتر را انجام دهید می توانید تنها با دو کلید ترکیبی سایت مورد نظرتان را باز کنید.


]]>

Macro Express 4.1.6.1

نظر

از دانلود این بسته غفلت نکنید، تصاویری جذاب، زیبا و دیدنی از آثار طبیعت، زیست‌شناسی و علوم جغرافیایی که در ایران نمی توان یافت. 20 عکس برتر ماه گذشت انجمن جغرافیای ملی (The National Geographic Society)؛ این نهاد یک سازمانی غیردولتی است که در 27 ژوئن سال 1888 (تیرماه 1267) توسط 33 دانشمند و جهانگرد که علاقه‌مند به تشکیل انجمنی برای افزایش و توسعه علم جغرافیا بودند، در واشنگتن دی‌سی تأسیس شد. نشنال جئوگرافیک شامل مطالبی درباره جغرافی، معلومات عمومی، تاریخ جهان، فرهنگ، اتفاقات جاری جهان و عکاسی از اماکن و هر چیز دیگر در تمام گیتی، است. کاربران گرامی می توانید از این تصاویر بسته به ذوق و سلیقه در پس زمینه مانیتور خود، از آنها استفاده نمایید. امیدواریم بسته ی هدیه امروز مورد توجه شما واقع شده و اگر انتقاد یا پیشنهادی در مورد آن داشتید در باکس نظرات ما را از آن بهره مند سازید. «از داشتن تصاویری زیبا لذت ببرید»


]]>

One Click Privacy v2.3.3

نظر

نرم افزار نرو 10 در نسخه جدیدی که چندیست عرضه شده ، خدمات بسیار متفاوتی را عرضه کار تا یک بار دیگر قدرت مهندسان کشور آلمان را به رخ جهانیان بکشاند. ما نسخه رایگان این نرم افزار را برای دانلود قرار داده ایم. NERO BURN LITE 10 یک از قویترین و قدیمی ترین برنامه های رایت میباشد که تقریبا تمام کسانی که برنامه ای را رایت نموده اند با آن کم و بیش آشنا هستند. این نرم افزار از دیرباز ترفداران زیادی را به خود را جذب کرده است. نرم افزار نرو قادر به رایت انواع CD و DVD می باشد. توسط این نرم افزار شما میتوانین با قدرت و کیفیت بالا تمامی فایل های خود رایت کنید. این نسخه به صورت سبک آماده گردیده و دیگر امکانات اضافی ندارد و برای سیستم های لپ تاپ و سیستم های معمولی فوق العاده می باشد.


]]>