سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتومبیل و موتورهای مفهومی کیا موتور، جی ام سی و هیوندای

نظر

گنجینه تصاویر تبیان به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس گزیده‌ای از تصاویر موجود در گنجینه تصاویر تبیان به همراه نوایی زیبا در مورد شهدای دفاع مقدس با صدای شهرام ناظری را به کاربران سایت هدیه می‌نماید.
برای نصب محتوای این بسته بر روی سیستم خود باید هر چهار فایل را دانلود نموده، سپس فایل فشرده را باز نمایید و در درایو ویندوز نصب کنید و اگر با مشکلی مواجه گشتید، با تغییر درایو محل نصب می‌توانید از این مشکل به راحتی عبور کنید. همچنین برای مشاهده بهتر محتوای این بسته، اگر فونت (B TITR ) بر روی ویندوز شما وجود ندارد این فونت را از داخل این بسته بر روی ویندوز خود نصب نمایید. سپس با ورود به صفحه تنظیمات اسکرین سیور ویندوز، اسکرین سیور نصب شده با عنوان "DefaMoghadas" را انتخاب نمایید و از دیدن تصاویر آن و گوش فرا دادن به موسیقی آن لذت ببرید.
منتظر بسته‌های هدیه دیگر ما نیز باشید


]]>

تصاویر حیرت انگیز با پس زمینه مشکی (سری سوم)

نظر

باروش عکاسی پانورمایی می شود از محیط اطراف با زاویه دید 360 در 180 درجه عکس گرفت. این بسته شامل 10 تصویر باکیفیت از مکان های تاریخی و مذهبی شهر مدینه است. کاربران گرامی می توانید از این تصاویر بسته به ذوق و سلیقه در اسکرین سیور مانیتور، از آنها استفاده نمایید. امیدواریم بسته ی هدیه امروز مورد توجه شما واقع شده و اگر انتقاد یا پیشنهادی در مورد آن داشتید در باکس نظرات ما را از آن بهره مند سازید. «از داشتن تصاویری زیبا لذت ببرید»


]]>

سری دوم از کاغذ دیواری های زیبا به همراه تقویم مهر ماه

نظر

سری اول از کاغذ دیواری های زیبا به همراه تقویم مهر ماه را می توانید، بسته به ذوق و سلیقه خود در ابعاد مختلف «1024.768/ 1280.800/ 1280.1024/ 1440.900/ 1600.1200/ 1680.1050» دریافت نموده و با توجه به رزولوشن مانیتور خود از آن استفاده نمایید، این مجموعه شامل 6 تصویر زیبا و دیدنی (در مجموع 37 تصویر) می باشد که در طراحی آن سعی شده تا نیاز کلیه کاربران را برطرف نماید، امید واریم بسته های گرافیکی بخش گنجینه تصاویر مورد توجه شما واقع شده و اگر نظر یا پیشنهادی در مورد آن داشتید در باکس نظرات ما را از آن بهره مند سازید، «از داشتن تصاویری زیبا لذت ببرید»


]]>

Skype 4.2.0.169

نظر

نرم افزار PHOTO MAKEUP EDITOR همانطور که از نامش بر می آید ابزاری بسیار جالب و قدرتمند برای آرایش و ویرایش حرفه ای تصاویر با ایجاد تغییرات واقعی و جلوه های طبیعی در عکس های دیجیتال است. این نرم افزار با آرایش چهره به شکل طبیعی و تغییر در رنگ مو و یا حتی با جراحی پلاستیک دیجیتالی صورت به شکلی واقعی، هر آنچه را که کاربر انتظار دارد، در اختیارش قرار می دهد. برای مثال ابزاهایی همچون ویرایش رنگ لب، اندازه و رنگ مژه ها، رنگ دندان ها، رنگ چشم، رنگ گونه و ... از جمله ابزارهای ارزشمند و کاربردی در این نرم افزار به شمار می روند.


]]>


تصاویر سه بعدی از اماکان دیدنی مدینه

نظر

گنجینه تصاویر تبیان به مناسبت روز بزرگذاشت شعر و ادب فارسی گزیده‌ای از تصاویر موجود در گنجینه تصاویر تبیان (47 تصویر) را به همراه تصنیفی زیبا از وحشی بافقی و با صدای علیرضا افتخاری به کاربران سایت هدیه می‌نماید. از اینکه این مجموعه را به عنوان اسکرین سیور خود انتخاب نموده‌اید متشکریم!
برای نصب محتوای این بسته بر روی سیستم خود باید هر چهار فایل را دانلود نموده، سپس فایل فشرده را باز نمایید و در درایو ویندوز نصب کنید و اگر با مشکلی مواجه گشتید، با تغییر درایو محل نصب می‌توانید از این مشکل به راحتی عبور کنید، همچنین برای مشاهده بهتر محتوای این بسته، اگر فونت (B TITR ) بر روی ویندوز شما وجود ندارد این فونت را از داخل این بسته بر روی ویندوز خود نصب نمایید. سپس با ورود به صفحه تنظیمات اسکرین سیور ویندوز، اسکرین سیور نصب شده با عنوان "گنجینه تصاویر تبیان" را انتخاب نمایید و از دیدن تصاویر آن و گوش فرا دادن به موسیقی آن لذت ببرید.


]]>

Reasonable NoClone 2010 Enterprise Edition

نظر

WONDERSHARE PPT2FLASH PROFESSIONAL نرم افزاری جالب و حرفه ای است که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از ابزارهای گوناگون گنجانده شده ، تنها با چند کلیک ساده انیمیشن های فلش ، تست های الکترونیکی و یا شبیه سازی های مورد نظرتان را بسازید تا با استفاده از آن بتوانید رابطه ی بهتری با مخاطبانتان برقرار نمایید .
اگر با پاورپوینت آشنایی داشته باشید می دانید که ویژگی های ذکر شده مربوط به این نرم افزار نیز می باشد اما آیا تا به حال به فکر این افتاده اید که فرمت های PPT که مختص این نرم افزار است را به فایلهای فلش تبدیل کنید ؟ بدین ترتیب به دلیل گستردگی دامنه ی استفاده از فلش ، امکان بهره برداری از فایلهای پاورپوینت شما بیشتر خواهد شد و نیز استفاده ی آن آسانتر .


]]>

Wondershare PPT2Flash Professional 5.6.6.42

نظر

سری اول از کاغذ دیواری های زیبا به همراه تقویم مهر ماه را می توانید، بسته به ذوق و سلیقه خود در ابعاد مختلف «1024.768/ 1280.800/ 1280.1024/ 1440.900/ 1600.1200/ 1680.1050» دریافت نموده و با توجه به رزولوشن مانیتور خود از آن استفاده نمایید، این مجموعه شامل 6 تصویر زیبا و دیدنی (در مجموع 37 تصویر) می باشد که در طراحی آن سعی شده تا نیاز کلیه کاربران را برطرف نماید، امید واریم بسته های گرافیکی بخش گنجینه تصاویر مورد توجه شما واقع شده و اگر نظر یا پیشنهادی در مورد آن داشتید در باکس نظرات ما را از آن بهره مند سازید، «از داشتن تصاویری زیبا لذت ببرید»


]]>

تصاویر برتر ماه گذشته انجمن جغرافیای ملی

نظر

ALOAHA PDF SUITE یک پکیج نرم افزار فوق العاده جالب و قدرتمند برای ساخت و مدیریت اسناد الکترونیکی با فرمت PDF به شمار می رود. نرم افزاری که به واسطه قابلیت های متعددش می تواند خیال یک کاربر را از هرجهت در رابطه با این نوع اسناد که امروزه استفاده از آن ها بسیار رایج شده است را راحت و آسوده نماید. با توجه به این که امروزه PDF به یکی از رایج ترین فرمت ها در جا به جایی ها برای اسناد و کتاب های الکترونیکی تبدیل شده است داشتن نرم افزار مانند ALOAHA PDF SUITE بسیار می تواند راه گشا باشد.


]]>

صد کاستوم شیپ نام و القاب حضرت فاطمه سلام الله علیها و فونت کوف

نظر

REASONABLE NOCLONE 2010 ENTERPRISE EDITION نرم افزاری جالب و قدرتمند جهت حذف فایل های تکراری از روی کامپیوتر و افزایش فضای خالی آن است. شاید اصلاً متوجه نشده باشید که چه تعداد فایلهای مشابه بر روی هارد دیسک خود دارید، فایل های که چند بار از اینترنت دانلود کرده اید و یا فایل هایی که چند بار به طور ناخواسته در گوشه و کنار هارد دیسک کپی شده اند، پرونده ها، MP3 ها، عکس ها، فایلهای ویدیوئی مشابه، تمام این فایل ها اضافی هستند و شما به یک نسخه از آنها بیشتر احتیاج ندارید. این تعداد فایل حجم عظیمی از هارد دیسک شما را اشغال میکند و بالاخره روزی با کمبود فضا مواجه می شوید. NOCLONE نرم افزار مفیدی است که با جستجو در هارد دیسک فایل های مشابه را شناسایی و آنها را برای شما لیست میکند؛ شما با بررسی کردن آنها میتوانید به حذف تک تک آنها بپردازید.


]]>