سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به روز رسانیKaspersky Anti Virus 2009 ( نیمه دوم اسفند ماه )

نظر

بدون تردید شرکت kaspersky قدرت بلامنازع نرم افزارهای امنیتی دنیا است. پیشنهاد می کنیم برای اینکه در سیستم خود نرم افزار امنیتی مناسبی داشته باشید از این نرم افزار استفاده نمایید. بنا به درخواست شما کاربران بر آن شدیم تا هر 15 روز یکبار این نرم افزار قدرتمند را به روز نماییم


]]>

MFradio

نظر

بدون تردید شرکت kaspersky قدرت بلامنازع نرم افزارهای امنیتی دنیا است. پیشنهاد می کنیم برای اینکه در سیستم خود نرم افزار امنیتی مناسبی داشته باشید از این نرم افزار استفاده نمایید. بنا به درخواست شما کاربران بر آن شدیم تا هر 15 روز یکبار این نرم افزار قدرتمند را به روز نماییم


]]>

Steps To Self Confidence

نظر

نرم افزار MFradio برای داشتن یک رادیو حرفه ای در موبایل خود برایتان آماده کرده ایم . این نرم افزار قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی ها را داراست.


]]>

Anti Trojan Elite

نظر

این بار سایت تبیان در راستای سیاست های آموزشی خود اقدام به انتشار مقاله ای جالب در مورد کسب اعتماد به نفس کرده است.این مقاله به طور آشکار به بررسی روش های کسب اعتماد به نفس می پردازد که آن را در 365 مرحله بیان می کند.به گفته ی David Lawrence Preston نویسنده ی این مقاله کافی است تا در روز چند دقیقه تمرین کنید تا کم کم اعتماد به نفس فوق العاده ای به دست آوربد.این مقاله به زبان انگلیسی و در 225 صفحه و در سال 2001 توسط دانشگاه آکسفورد منتشر شده است.


]]>

AntiVirus Removal 2009

نظر

تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر می شوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل هایی اجرایی مخلوط می کنند و برای قربانی ارسال می کنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته می شوند برای دزدیدن پسورد استفاده می کنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید.
این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما است، محافظت به صورت بلادرنگ در مقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاکسازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و ... همه از ویژگی های این نرم افزار است.


]]>

Everest Ultimate Edition 5.0 Build 1650 Final

نظر

AntiVirus Removal کلکسیونی شامل ابزارهایی برای عزل کامل و پاک سازی کامل ردپاهای تمامی نگارش های آنتی ویروس های Norton ، Kaspersky ، Avast ، Avg ، BitDefender و .... همچنین شامل لینک های دانلود برای سایت های براندهای گوناگون آنتی ویروس و دیگر لینک ها برای آپدیت آفلاین آنتی ویروس ها و همچنین شامل بهترین ابزارهای پاک سازی برای پاک سازی ویندوز تان از فایل های زائد، فایل های خطا ، پاک سازی رجیستری ، تعمیر آن و بیشتر.


]]>

Network Magic Pro v5.1.8354.0

نظر

به کمک این نرم افزار قادر به مدیریت کامل یک سیستم کامپیوتری و افزایش کارایی آن با تنظیمات خاصی خواهید بود. همچنین در این نرم افزار می توانید به بیش از 100 ابزار مختلف جهت تست و ارزیابی سیستم دسترسی داشته باشید. دسترسی به این همه ابزار تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر است.EVEREST به دلیل تکنولوژی خاص به کار رفته در آن برنده جایزه ویژه ای نیز شده است.


]]>

Babylon Pro v7.5.2 (r5) Premier Dictionaries

نظر

Network Magic ، نرم افزاری با کاربرد بسیار آسان برای راه اندازی و مدیریت شبکه خانگی تان. اگر صاحب تجارتی کوچک هستید و یا در محیط خانه به دنبال امکانات بیشتر و کاربرد بیشتر از شبکه هستید، Network Magic Pro انتخاب مناسبی برای شماست. بعضی از قابلیت های این نرم افزار به شرح زیر است : راه اندازی شبکه تان در عرض چند دقیقه، چاپ اسناد از هر کامپیوتر و به اشتراک گذاری آسان فایل ها و پوشه ها، ارتباط امن با شبکه بیسیم تان و جلوگیری از استفاده بی اجازه از آن، افزودن امکانات و قابلیت های شبکه در محصولات شرکت مایکروسافت


]]>

Kaspersky Internet Security 2009 SKIN

نظر

این فرهنگ لغت با نسخه ی نهایی خود نگرشی جدید را در ترجمه ی متون به نمایش گذاشته ترجمه با یک کلیک و ترجمه در وب و Access و Word . از امکانات این برنامه می توان به: تلفظ صحیح کلمات با صدای زن یا مرد، تصحیح کلمات نوشته شده از لحاظ املایی، ترجمه کامل سریع و آسان متن با یک کلیک، دیکشنری هوشمند برای ترجمه هر گونه متن و زبان، کامل کننده خودکار حروف کلمات در هنگام تایپ و نمایش ترجمه، پشتیبانی کامل از زبان فارسی در ویندوزهای انگلیسی و عربی، ترجمه مستقیم از داخل برنامه های کاربردی مانند ورد ، آتلوک و پاور پوینت، داشتن 25 دیکشنری به زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی، پشتیبانی از سرویس های ایمیل مانند جیمیل، هات میل و وبلاگ ها برای غلط یاب املایی از امکانات این نسخه است.


]]>

Mario Games

نظر

امروز سایت تبیان به علت علاقه ی گسترده ی کاربران نرم افزارهای امنیتی به خصوص نرم افزارهای امنیتی کمپانی کاسپرسکی اقدام به انتشار پوسته ای زیبا از این نرم افزار برای نسخه ی اینترنت سکیوریتی 2009 این محصول کرده است که برای کاربرانی که از شکل ظاهری این نرم افزار خسته شدند می تواند کارساز باشد امیدوارم از آن لذت ببرید. البته این پوسته را می توانیند با کلیک برروی عکس برنامه مشاهده کنید که باعث می شود تا آن قبل از اینکه دانلود کنید دیده باشید.


]]>