سفارش تبلیغ
صبا ویژن

EDraw Max 4.3.0.1103 Portable

نظر

با این برنامه شما می توانید به صورت Bootable و اتوماتیک هنگام بوت سیستم بدون نیاز به نصب از CDلینوکس استفاده نمایید و یک لینوکس مجازی داشته باشید.


]]>

Advanced Registry Doctor Pro 8.8 Build 08.21

نظر

EDraw Max محصول شرکت EDrawSoft است. به وسیله این نرم افزارمی توانید جداول و نمودارهای مختلف با اشکال گوناگون را با توجه به نیاز خود رسم نمایید. مثلاً می توانید نموداری از نوع نوع طراحی شبکه های Lan را رسم کنید. در این نرم افزار به راحتی می توان نمودارها و جداول را تنها با چند کلیک ایجاد نمود. همچنین می توان از عکس ها و اشکال مرتبط با موضوعات مختلف استفاده نمود.


]]>

Mix Vectors

نظر

Advanced Registry Doctor برنامه ای است که می تواند رجیستری سیستم عامل شما را تعمیر نموده و کارایی آن را افزایش دهد. اکثر برنامه ها از جمله ویندوز، بعد از مدتی کار یک سری اطلاعات غلط را در رجیستری ذخیره می کند که سرعت کاری نرم افزارهای دیگر را کاهش می دهد. این برنامه تقریباً تماما مشکلات رجیستری را یافته و آنها را برای شما لیست می نماید و شما می توانید به راحتی و بدون هیچ دردسر و زحمتی، مشکلات را حل کنید.


]]>

بازی Pinocchio

نظر

در این جا یک سری وکتور با فرمت EPS برای شما کاربران عزیز تبیان آماده شده است که در اختیار شما قرار می گیرد. امیدواریم مورد توجه شما کاربران محترم قرار گیرد.


]]>

Malwarebytes" Anti-Malware 1.31.0.0 Full

نظر

All Office Converter Platinum نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل های آفیس به نسخه های پیشین است. این برنامه توانایی تبدیل فایل های مایکروسافت آفیس به PDF و بلعکس را داراست، همچنین شما می توانید اسناد مایکروسافت آفیس، صفحات وب و تصاویر را به فرمت های مختلف تبدیل کنید: فرمت های پشتیبانی شده عبارت ند از:
Word(doc، docm، docx)، Excel(xls .xlsx. xlsm)، PowerPoint(ppt، pptc، pptm)، PDF، XLS، RTF، TXT، HTM/HTML، Website، JPG، BMP، GIF، TIF، WMF، EMF، TGA، RLE، PNG
قابلیت های کلیدی این نرم افزار: تبدیل همزمان فرمت های مختلف به یک فرمت معین، تبدیل صفحات اینترنت در سایت اینترنتی یا کامپیوتر، فراهم کردن سرویس خط فرمان سفارشی برای سرور و سازنده و طراح، استفاده آسان و تبدیل با یک کلیک شامل گزینه های setting برای کنترل فایل های خروجی به طور دقیق، ذخیره لیست فایل های مهم، پشتیبانی از PDF رمز دار، توانایی ساخت PDF و عکس با کیفیت بالا، باز کردن HTML یا URL طبق چهارچوب برای تبدیل، تبدیل دسته ای Word(doc ،docm ،docx)، Excel(xls ،xlsx ،xlsm) PowerPoint(ppt، pptc، pptm)، RTF ،TXT ،HTM ،HTML ،Website ،JPG ،BMP ،GIF ،TIF ،WMF ،EMF به PDF
- توانایی تبدیل دسته ای PDF به DOC ،RTF ،XLS ،HTM ،TXT ،JPG ،BMP ،GIF ،TIF ،TGA ،RLE PNG EMF WMF
- قابلیت تبدیل کردن گروهی (Word(doc ،docm ،docx به PDF ،XLS ،TXT ،HTM ،JPG ،BMP ،GIF ،TIF TGA ،RLE ،PNG ،EMF ،WMF
- تبدیل دسته ای PDF ،Excel(xls ،xlsx ،xlsm) ،TXT ،HTM ،HTML ،JPG ،BMP ،GIF ،TIF ،EMF ،WMF به DOC
- توانایی تبدیل (PowerPoint(ppt ،pptc ،pptm به PG ،BMP ،GIF ،TIF ،TGA ،RLE ،PNG ،EMF ،WMF DOC XLS ،RTF ،TXT ،PDF فرمت تصویر
- قابلیت تبدیل HTM ،HTML ،Website به DOC، PDF و ...


]]>

به روز رسانی نرم افزار امنیتی AVG (نیمه دوم اسفند ماه )

نظر

شرکت نورتن سیمانتک یکی از شرکت هایی است که در زمینه نرم افزارهای امنیتی فعالیت می کند و تنوع نرم افزاری متنوعی در این زمینه دارد. این مجموعه برای به روز کردن سری نرم افزارهای امنیتی این شرکت است که در ذیل به آنها اشاره شده است. Norton Antivirus 2009 for Windows XP Home/XP Pro/Vista Norton Internet Security 2009 for Windows XP/Home/XP Pro/Vista Norton Antivirus 2008 for Windows XP Home/XP Pro/Vista Norton Internet Security 2008 for Windows XP/Home/XP Pro/Vista Norton 360 version 2.0 for Windows XP/Vista Symantec Endpoint Protection 11.0


]]>

به روز آوری McAfee VirusScan Enterprise ( نیمه دوم اسفند ماه ) (

نظر

محافظ اینترنتی قدرتمند و مطرح، محصول شرکت Grisof یکی از ضد ویروس های قدیمی و مطرح رایانه ایست که با 12 سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است. تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر می شوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل های اجرایی مخلوط می کنند و برای قربانی ارسال می کنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته می شوند برای دزدیدن پسورد استفاده می کنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما می باشد، محافظت به صورت بلادرنگ درمقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاک سازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و ... همه از ویژگی های این نرم افزار می باشد. کار برنامه های امنیتی، محافظت از سیستم شما و همچنین جلوگیری از ورود Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL های مخرب و Keylogger ها می باشد، اما با نصب این برنامه می توانید سیستم خودتان را با قدرت بالای این نوع نرم افزارها از ورود هر گونه جاسوس بر روی سیستم خود مانع شوید.


]]>

به روز آوری McAfee VirusScan Enterprise ( نیمه دوم اسفند ماه ) (

نظر

نرم افزار ضد ویروس McAfee VirusScan Enterprise برای ایستگاه کاری و سرویس دهنده در محیط Windows می باشد. VirusScan Enterprise محافظت کامل در برابر ویروس ها، کرم ها (Worm)، اسب های تروا (Trojan) و دیگر برنامه های مخرب در محیط Windows بر روی ایستگاه های کاری (Workstation) و سرویس دهنده ها (Server) فراهم می کند. VirusScan Enterpris برای نیازهای امروزی طراحی شده و قادر است خود را با شبکه هایی در هر وسعت و گستردگی و با هر نوع ساختار مطابقت دهد. لازم به ذکر است که این به روز آوری در دو قسمت تهیه شده و حتما فایل دوم را هم گرفته و از آن استفاده نمایید.


]]>

به روزآوری Kaspersky Internet Security 2009 ( نیمه دوم اسفند ماه

نظر

نرم افزار ضد ویروس McAfee VirusScan Enterprise برای ایستگاه کاری و سرویس دهنده در محیط Windows می باشد. VirusScan Enterprise محافظت کامل در برابر ویروس ها، کرم ها (Worm)، اسب های تروا (Trojan) و دیگر برنامه های مخرب در محیط Windows بر روی ایستگاه های کاری (Workstation) و سرویس دهنده ها (Server) فراهم می کند. VirusScan Enterpris برای نیازهای امروزی طراحی شده و قادر است خود را با شبکه هایی در هر وسعت و گستردگی و با هر نوع ساختار مطابقت دهد. لازم به ذکر است که این به روز آوری در دو قسمت تهیه شده و حتما فایل اول را هم گرفته و از آن استفاده نمایید.


]]>