سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این بود:ملت ایران

نظر

نادران در گفت‌وگو با فارس:
راهپیمایی باشکوه22 بهمن واکنش هوشمندانه مردم به تهدید و تحریم‌ها بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به راهپیمایی22 بهمن، گفت: حضور عالمانه و متهدانه مردم واکنشی فوق‌العاده هوشمندانه به تهدید و تحریم‌ها دشمنان انقلاب بود.

خبرگزاری فارس: راهپیمایی باشکوه22 بهمن واکنش هوشمندانه مردم به تهدید و تحریم‌ها بود

الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به راهپیمایی گسترده و باشکوه ملت ایران 22 بهمن، اظهار داشت: تجربه نشان داده است هر زمان که دشمنان توطئه‌های بیشتری علیه کشور اعمال کرده‌اند، با واکنش‌های عالمانه، به‌جا و متعهدانه مردم مواجه شدند.

وی با بیان اینکه در راهپیمایی 22 بهمن امسال مردم با حضور آگاهانه واکنش فوق‌العاده‌ای به تحریم‌ها و تهدیدها دادند، افزود: علی‌رغم همه تبلیغاتی که دشمنان برای راهپیمایی22 بهمن داشتند، ما شاهد یک راهپیمایی باشکوه و گسترده بودیم که این نشان از بی‌تاثیر بودن تبلیغات آنها دارد.

نادران تصریح کرد: تلقی من این است که راهپیمایی22 بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته پرشورتر برگزار شده و دلیل پرشور بودن این راهپیمایی نیز در تهدیدهای دشمنان نهفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت که حضور گسترده مردم به دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی پیام‌های روشنی داشت.