سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استقلال از شکست فرار کرد

نظر

تیم فوتبال استقلال با توقف برابر سایپا به صورت موقت به صدر جدول بازگشت.


 دیدار دو تیم استقلال و سایپا از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد و با نتیجه 2 بر 2 تمام شد.

 امین منوچهری در دقایق  33  و 54 گل‌های سایپا را زد. این بازیکن پیش از بازی گفته بود می‌خواهد در روز تولدش با گلزنی به استقلال به خودش کادو بدهد.

 فریدون زندی هم در دقیقه 58  و 88 گل ‌های استقلال را به ثمر رساند. حنیف عمران‌زاده در دقیقه 90+4 برای استقلال گل زد که داور آن را خطا اعلام کرد.

 احمد صالحی داور مسابقه به عباس محمد‌رضایی، علی لطیفی، ابراهیم صادقی، مرتصی ابراهیمی و کریم انصاری‌فرد از سایپا کارت زرد نشان داد.

 با این تساوی استقلال 47 امتیازی شد و قبل از بازی سپاهان به صدر جدول بازگشت و سایپا هم 31 امتیازی نهم ماند.

 ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، خسرو حیدری، مهدی امیرآبادی، کیانوش رحمتی، فریدون زندی، جواد شیرزاد،( از دقیقه 46 محسن یوسفی) ساموئل( از دقیقه 77 یرکوویچ)، میلاد میداودی( از دقیقه 46 اسماعیل شریفات) و آرش برهانی

 سرمربی: پرویز مظلومی

 ترکیب سایپا:

وحید مهدی‌خانی، پیروز قربانی، اسحاق سبحانی، علی لطیفی، ابراهیم‌ صادقی، مهدی خیری( از دقیقه 91 جابر انصاری)، مرتضی ابراهیمی‌، امین منوچهری( از دقیقه 75 سجاد شهباززاده)، مجید غلام نژاد، عباس محمدرضایی( از دقیقه 63 روزبه شاه‌علیدوست) و کریم انصاری فرد

 سرمربی: مجید صالح