سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مظلومی:داور پنالتی ما را دید و نگرفت

نظر



سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تماشاگران با یک باخت خانگی همه چیز را فراموش می‌کنند و نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند.


 پرویز مظلومی پس از شکست خانگی یک بر صفر برابر مس کرمان گفت: حریف بسته بازی می‌کرد. آنها در زمین خودشان دفاع می‌کردند و دفاع منطقی و جانانه کردند. ما هم اصلاً خوب نبودیم و شرایط برد را نداشتیم اما می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم.
 
 وی ادامه داد: داور پنالتی ما را دید و نگرفت. ما مستحق این شکست نبودیم و تساوی عادلانه بود. مشکلات تیم را برطرف می‌کنیم. در این بازی چند مصدوم داشتم و بد موقعی گل خوردیم و فرصتی برای جبران نداشتیم. بازیکنان ما دیر از خواب بیدار شدند وگرنه می‌توانستیم بازنده نباشیم.
 
 مظلومی در مورد مشکل گلزنی استقلال در غیاب فرهاد مجیدی گفت: در مورد مجیدی حرف زیاد زده است. بهتر است در مورد آینده حرف بزنیم و تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا نتیجه بگیریم. من با نظر شما موافقم که در گلزنی مشکل داشتیم و باید این مشکل را برطرف کنیم.

 سرمربی استقلال در مورد اینکه با شکست امروز نفت، فرصت خوبی برای استحکام صدرنشینی داشتید، تاکید کرد: راه طولانی در پیش داریم. هنوز سه بازی از نیم‌فصل دوم گذشته و این مسئله قابل جبران است. شاید بازیکنان ما استرس داشتند اما انشاءالله در آینده جبران می‌کنیم. امروز خوب نبودیم و باختیم.
 
 مظلومی در مورد اینکه ساموئل و یرکوویچ در پست‌های غیرتخصصی خود ضعیف بازی کردند اظهار داشت: آنها دو فرصت گلزنی به دست آوردند که از دست رفت. این دو پیش از این هم در چنین پست‌هایی بازی کرده بودند. خارجی‌ها برای آنکه در تیم ما جا بیفتند به زمان نیاز دارند. آنها می‌توانند به ما کمک کنند.

 سرمربی استقلال در مورد وضعیت مصدومان این تیم گفت: تیموریان دو هفته دیگر برای مداوا به زمان نیاز دارد. نبود او تیم ما را دچار مشکل کرده است. ما مصدومان زیادی داشتیم و آنها کم‌کم به شرایط بازی می‌رسند. با بازگشت مصدومان می‌توانیم تغییر سیستم بدهیم. امروز هم اگر هافبک راست داشتم خسرو حیدری را بازی نمی‌دادم اما ریسک کردم او را به میدان فرستادم. اگر او می‌توانست از ابتدای مسابقه بازی کند به ما خیلی کمک می‌کرد.
 
 وی با اشاره به دقایق پایانی بازی گفت: متأسفانه با وزش باد به بازیکن حریف علیه ما پنالتی می‌گیرند اما نمی‌دانم چرا برای استقلال پنالتی نمی‌گیرند. بازیکن ما را در محوطه جریمه زدند. داور پنالتی ما را دید و نگرفت. از خود او بپرسید چرا این پنالتی را به سود ما اعلام نکرد.
 
 مظلومی در مورد اعتراض تماشاگران استقلال تصریح کرد: تماشاگران با یک باخت خانگی همه چیز را فراموش می‌کنند. ما چهار دربی را بردیم و در صدر جدول هستیم. نمی‌دانم هواداران به دنبال چه چیزی هستند. ما باختیم و مقصر خودمان هستیم؛ از من گرفته تا تمام بازیکنان. باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم. تیم ما اصلا در نیمه دوم خوب نبود و من به عنوان یک مربی این مشکل را و مشکل گلزنی استقلال را حل کنم.